amalbini

ساخت وبلاگ

دلایل انجام جراحی بینی

دلایل انجام جراحی بینی

بینی یکی از مهم ترین عضو های بدن است که باعث زیبایی می شود و با تغییر کم آن هم چهره را به شدت تغیر خواد داد.

 

از همین رو نیز این عمل زیبایی در کشور ما از اعمال زیبایی دیگر مانند بوتاکس و … بیشتر استفاده یم شود.

بینی در قسمت مرکزی صورت قرار گرفته است و نقش کلیدی در زیبایی صورت دارد، به طوری که اگر بینی شما خیلی بزرگ و یا به عکس خیلی کوچک باشد در نگاه اول توجه بیننده را در پی خواهد داشت.

و حتی اگر شما دارای اعضای زیبای دیگری در صورت باشید دیگر بیننده به آن توجه نمی کند و این عدم تقارن توجه بیشتری را به خود جلب می کند. شکل بینی از پدر و مادر شما به ارث می رسد و به رشد خود تا سن بلوغ ادامه می دهد تا به شکل اصلی خود برسد، این سن در دخترها شانزده سالگی و در پسرها هجده سالگی می باشد و از این سن به بعد می توان جراحی بینی را انجام داد و قبل از این سن، جراحی بینی نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت.
جراحی پلاستیک بینی همراه با اعمال دیگر هم انجام می شود. به طور مثال اگر شما دارای انحراف بینی و یا انسداد مجاری تنفسی باشید به طور همزمان این اصلاحات هم انجام خواهد شد. مشکلات دیگر بینی مانند برجستگی روی بینی (دورسوم) – اندازه سوراخ های بینی – پهنی بیش از حد بینی – وضعیت نوک بینی و … در عمل بینی اصلاح خواهند شد و به صورت متقارن با سایر اعضا صورت در خواهند آمد.

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 97 تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 ساعت: 21:56

چگونه بفهمیم جراحی بینی نياز داریم ؟

چگونه بفهمیم جراحی بینی نياز داریم ؟

عمل بینی یکی از جراحی های زیبایی به شمار می رود که در ایران افراد بسیاری درخواست عمل بینی دارند اما به نظر شما واقعا به این عمل نیاز دارند یا فقط وسواس و چشم و هم چشمی باعث بیشتر این اعمال جراحی می شود و امکان نا موفق بودن دارند.

 

افرادي كه قصد انجام عمل جراحی بینی را دارند بايد نكاتي را رعايت كنند. رعایت این نکات برای تمامی افراد لازم و ضروری است.

نكته اساسي اين است كه متقاضيان جراحي زيبايي بايد در تصميم‌ گيری خود دقت و تأمل كنند تا بتوانند تصمیم درستی بگیرند و از تصمیم خود در آینده پشیمان نشوند.

 در كشور ما بيش از ۵۰ درصد متقاضيان جراحي بيني واقعا به جراحی نیازی ندارند. جراح پلاستيك صورت و بيني با بررسي و معاينات دقيق بايد بيماري را براي جراحي انتخاب كند كه عمل جراحي به صلاحش باشد نه این که زیبایی قبلی را نیز از دست بدهد. در واقع، اين جراح است كه بايد بيمار را توجيه كند كه آيا جراحي كمكي به زيبايي چهره او مي‌كند يا خير، چرا كه امروزه تعداد قابل توجهي از متقاضيان عمل بینی ، در عمل نيازي به جراحي پلاستيك ندارند.

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 56 تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 ساعت: 21:51

عمل بینی و جراحی زیبایی بینی

عمل بینی و جراحی زیبایی بینی

یکی از دلایل عمل جراحی بینی انحراف بینی می باشد که هر ساله چندین نفر را به این دلیل دست به عمل جراحی بینی می زنند.

 

عمل جراحی بینی که برای زیبا کردن و کوچک کردن بینی به کار می رود. هر ساله هزاران نفر برای تغییر شکل بینی شان به اتاق عمل می روند تا شکل آن را به مدلی که در نظر دارند تغییر دهند.

نحوه کوچک کردن بینی بستگی به روش کار جراح دارد. سن عمل جراحی زیبایی کوچک کردن بینی در زنان و مردان کمی متفاوت بوده، ولی همه تقریباً می توانند در ۲۰ سالگی اقدام به این عمل نمایند. قیمت این عمل بستگی به شکل بینی مانند جراحی زیبایی بینی گوشتی و مدلی که در نظر دارید بطور مثال عمل بینی عروسکی، متفاوت و برای هر فرد منحصر به فرد است. و از شخصی به شخص دیگر متفاوت است و علت این تفاوت به علت سختی کار است.

جراحی کوچک کردن بینی یا جراحی تغییر شکل بینی (رینوپلاستی)، یکی از رایج ترین عمل های جراحی پلاستیک است. جراحی بینی می تواند اندازه بینی را کوچک کند، ظاهر سر یا پل بینی را اصلاح کند، سوراخ بینی را کوچک کند، یا زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهد. علاوه بر این از طریق جراحی بینی می­توان نواقص بطور مثال جراحی پولیپ بینی یا آسیب های مادرزادی بطور مثال جراحی رفع قوز و عمل درمان انحراف بینی را اصلاح کرد یا وجود برخی مشکلات در تنفس را درمان نمود.

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 22:06

نظر پزشکان مشهور جراحی‌ از عمل بینی

نظر پزشکان مشهور جراحی‌ از عمل بینی

یکی از جراحی های زیبایی که بسیار بر زیبایی مراجعه کننده تاثیر دارد عمل بینی است.در این پست مطالبی مربوط به جراحی بینی را برای شما قرار دادیم تا در تصمیم گیری نتیجه بهتری داشته باشید.

 

چندی پیش مرگ یک جوان تهرانی از یک خانواده سرشناس، عده‌‌ای بسیار از آشنایان و دوستان او را داغدار کرد. این جوان با اینکه برومند و خوش چهره بود برای یک عمل ساده زیبایی، خود را به پزشکان سپرد، اما در حین جراحی دوام نیاورد و جان سپرد.

این اتفاقی است تلخ که بعضی اوقات در گوشه و کنار ایران و جهان اتفاق می افتد. اتفاق هشدار دهنده‌ که به ما می فهماند اگر نیاز قطعی به جراحی نداریم،‌ نباید خود را به تیغ بسپاریم. وقتی تصور می‌کنیم این جوان با وجود عیب کوچکی که به زعم خود در صورتش داشت، می‌توانست همچنان کنار خانواده‌اش باشد، چیزی به جز افسوس باقی نمی‌ماند.

نظر پزشکان :برای این شماره در همین زمینه با دو پزشک برجسته زیبایی به گفت‌وگو نشسته‌ایم. اول محسن نراقی و سپس دکتر محمد گلشنی. جالب اینکه این دو نیز در این زمینه با ما هم عقیده‌اند. اینکه اعمال جراحی را زمانی انجام بدهید که چاره دیگری نیست.

افرادي كه قصد انجام عمل زيبايي بيني را دارند بايد نكاتي را رعايت كنند. نكته اساسي اين است كه متقاضيان جراحي زيبايي بايد در تصميم‌گيري خود دقت و تأمل كنند. در كشور ما بيش از ۵۰درصد متقاضيان جراحي پلاستيك بيني نيازي به جراحي ندارند.

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 22:01